GRİ FİNANSAL TEKNOLOJİLER ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİNE İLİŞKİN ÇAĞRI MERKEZİ AYDINLATMA METNİ

1. Amaç
GRİ Finansal Teknolojiler Anonim Şirketi (“GRİ” veya “Şirket”), Çağrı Merkezi’ni arayan kişilere ait kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve sair mevzuat hükümlerine uygun şekilde işlenmesini amaçlamaktadır.

Şirketimize bildirdiğiniz/bildireceğiniz ve/veya Şirketimizce haricen herhangi bir yoldan temin edilen kişisel verilerinizin GRİ tarafından “Veri Sorumlusu” sıfatıyla,
İşlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde ve bu amaç ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde,
Şirketimize bildirdiğiniz veya bildirildiği şekliyle kişisel verilerin doğruluğunu ve en güncel halini koruyarak,
KVKK’da öngörülen şartlarla işleneceğini bildiririz.

İşbu Aydınlatma Metni’nde GRİ tarafından yürütülen faaliyetlerin KVKK’da yer alan ilkelerle uyumlu olarak sürdürülmesi ve geliştirilmesi benimsenmiştir.

2. Kişisel Verilerinizin Toplanması ve Usulü
GRİ, kişisel verilerinizi işbu Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlar doğrultusunda işleyecektir. Kişisel verilerinizin işlenme amacında herhangi bir değişiklik olması halinde işbu Aydınlatma Metni GRİ tarafından güncellenecek ve güncellemeye ilişkin bilgilendirme foneria.com.tr websitemiz üzerinden yayınlanacaktır. GRİ tarafından toplanan ve kullanılan, Foneria websitesi ziyaretçilerine ait kişisel veriler şunlardır:
Çağrı Merkezi ile yapılan görüşme aşamasında: Ad-soyad, telefon ve e-posta adresi, ikamet bilgisi ve görüşme ses kaydınız ile görüşmede tarafınızca sağlanabilecek diğer kişisel veriler

Şirketimiz, kişisel verilerinizi, Çağrı Merkezi aracılığıyla sözlü olarak elektronik ortamlar aracılığıyla toplamaktadır.

3. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve Hukuki Sebepler
Kişisel verileriniz, yürürlükteki mevzuata ve KVKK’ya uygun olarak aşağıdaki amaçların gerçekleştirilmesi için otomatik olan ya da otomatik olmayan yöntemlerle, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde yer alan hükümlere uygun olarak işlenmektedir.

Kişisel verileriniz,
Tarafınıza doğru hitap edilebilmesi, kimliğinizin teyit edilmesi, çağrı merkezi istatistiklerinin tutulabilmesi, raporlanabilmesi, talebiniz doğrultusunda hizmet verilebilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi amaçlarıyla ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla Şirketimizin meşru menfaati için veri işlemenin zorunlu olması koşuluna uygun olarak ve
Doğabilecek uyuşmazlıklarda delil olarak kullanılması ve hukuki süreçlerin yürütülmesi amaçlarıyla bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması koşuluna uygun olarak işlenecektir.

Kişisel verileri işleme amaçları belirtilen şekilde olup, Şirket politikaları ve mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerimiz doğrultusunda güncellenebilecektir. Güncelleme yapılması durumunda güncellemeye ilişkin bilgilendirme foneria.com.tr websitemiz üzerinden yayınlanacaktır.

4. Kişisel Verilerin Üçüncü Kişilere Aktarılması
Kişisel veri aktarımlarında uygulanacak usul ve esaslar KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde düzenlenmiş olup, ilgili kişinin kişisel verileri yurt içinde bulunan üçüncü kişilere aktarılabilmektedir.

Kişisel verileriniz, çağrı merkezi hizmeti başta olmak üzere tarafınıza hizmet sağlayabilmemiz amacı ile hizmet aldığımız tedarikçilere, GRİ nezdinde kullanılan sistemler kapsamında sunucu hizmeti alınması nedeniyle yurt içindeki sunuculara, herhangi bir dava veya uyuşmazlık halinde avukatlara ve mahkemelere ve yetkili kuruluşların hukuka uygun talepleri halinde bilgi verme yükümlülüğümüzü yerine getirmek amacıyla yetkili kuruluşlara aktarılmaktadır.

5. Sahip Olduğunuz Haklar
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca, GRİ'ye başvurarak kişisel verileriniz hakkında aşağıdaki konulara ilişkin taleplerde bulunabilirsiniz:

a. Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
b. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
c. Kişisel verilerinin işlenme amacı ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
d. Kişisel verilerinin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,
e. Kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
f. Kişisel verilerinin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bunların silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
g. İşlenen kişisel verilerinin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle veri sahibinin aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
h. Kişisel verilerinin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
GRİ, KVKK’nın 13. maddesine ve Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun olarak ileteceğiniz başvuru taleplerinizi, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret talep edilebilecektir. Talebin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri tarafınıza yazılı olarak veya elektronik ortamda gerekçeleriyle bildirilir.

Talebinizi, Şirketimize yazılı olarak İnönü Cad. No:50 K: B2 Devres Han 34427 Beyoğlu/İstanbul
adresine bizzat elden veya noter aracılığı ile veya iletisim@foneria.com.tr adresine e-posta aracılığı ile iletebilirsiniz.


İşbu Aydınlatma Metni, kanuni zorunluluklar nedeniyle ve gerekli görüldüğü hallerde Şirketimiz tarafından revize edilebilir.